joi, 24 ianuarie 2013

La Jeg ne-am nascut, in Jeg ne intoarcem!

Stau uneori si ma gandesc ca poate Jegul ar fi meritat un final mai frumos. Adica stiu, ne-am strans foarte multi oameni, ne-am batut pe locuri, am umplut Jegul pana la refuz, am devastat barul (in sensul bun), am scandat, am tipat, am gesticulat cu totii (si inca cum!), dar parca a lipsit ceva. Si tot vorbind cu Urs, mi-a picat fisa.

Cum ar fi sa ne intalnim toti, toti cei care am populat Jegul in ultimii ani, pentru ultima data, chiar unde a fost Jegul? Sa venim frumos cu flori, cu lumanari poate, sau pur si simplu sa venim si sa depanam povesti sau amintiri despre Jeg.

Sunt curios cati oameni s-ar strange la o astfel de actiune. Ceva imi spune ca am fi macar cateva zeci prezenti. Deja stiu cateva persoane care ar veni la un astfel de eveniment mai mult ca sigur. Asa ca hai sa incercam.

Vinerea asta. Pe la 6-7 seara, ca sa se lase intunericul. Va astept pe toti, in fata la Jeg (netrecand pe acolo de duminica, nici nu stiu daca a mai ramas ceva din el sau nu). Sper sa ne strangem macar 30-40 de persoane, in amintirea a ceea ce a fost si a insemnat pentru noi Jegul!

Aveti aici si event-ul de pe facebook, ca sa ne organizam mai usor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu