sâmbătă, 12 ianuarie 2013

19 ani

11 ianuarie 2013, ziua in care am implinit 19 ani. Adica ieri. :) Hm, suna destul de trist sa incep un articol cu o informatie cum ca tocmai a fost ziua mea cu o zi in urma? Poate ca e, dar nu e asta ideea.

Ideea e ca am mai pus un an la "portofoliu", sau la "CV-ul vietii" cum am auzit un prieten spunand o data. M-au intrebat multi daca ma simt altfel, daca s-a schimbat ceva acum ca am mai schimbat o cifra la varsta. Si sa fiu sincer... nu simt ca s-a schimbat nimic. Pur si simplu 18 a devenit 19, asta e singura schimbare.

Nici anul trecut nu am simtit schimbarea prea puternic, cand totusi a fost o schimbare destul de importanta, avand in vedere ca treceam de la 17 la 18 ani, insemnand ca practic deveneam major. Singura diferenta pe care o simteam era ca puteam sa intru in cluburi si baruri si sa fac tot ceea ce faceam inainte in mod legal. Insa fara feelingul ala de genul "haha, bai am intrat inauntru, si astia nu si-au dat seama ca inca n-am facut 18 ani, hahaha". :)

Presimt ca o schimbare radicala o sa fie anul. La 20 de ani. Acolo e naspa. Acolo schimbi prefixul pe care il aveai stabilit inca din clasa a 4-a. Prefixul ala care te-a tinut incotinuu de la 10 ani, cand inca erai copil, pana la varsta in care ajungi un delicvent notoriu, furi din magazine, dai in cap persoanelor la colt de strada, si fara sa iti dai seama ajungi evacuat in strada de catre propri parinti, singura placere fiind doza pe care ti-o iei in mod regulat, desi n-ai mai mancat de 4 zile. Bineee... poate ca am exagerat putin, dar multora asa se intampla. :))

A fost interesant sa raspund la vreo 200 si ceva de urari pe facebook. Si sa fiu sincer, alea pe facebook niciodata n-au insemnat prea multe. Singurele urari care au contat pentru mine au fost alea pe care le-am primit pe telefon, care au fost in numar de 4 (patru!), si alea primite fata in fata. Iar alea de pe telefon au fost, asa cum ma asteptam, primite de la cele mai apropiate persoane mie. Macar consolarea asta sa o am. :)

Diseara dau de baut. Masa frumoasa de 30 si ceva de oameni (masa e impropriu spus totusi, ca am rezervat vreo 6 (sase!!) mese pana la urma) in Studentpub, la noaptea de karaoke. Si am auzit ca tortul are 3 etaje... 8-> Daca va regasiti pe lista de invitati, sau daca din intamplare treceti pe acolo diseara, bem o bere impreuna. In cinstea mea evident. :)

Imagine din vara. Cam asa o sa fiu si diseara. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu