luni, 4 februarie 2013

Dubla postare: Jeg si Simulare!

Si am facut si o rima, chiar din titlu. :)

Ideea e cam asa. N-am scris pe blog de vreo saptamana si ceva, 10 zile mai exact. Insa nu am facut asta pentru ca nu am vrut, ci pur si simplu pentru ca nu am avut timp cand sa fac asta. 

Programul meu din ultimele saptamani arata cam asa: trezit la ora 06:00, plecat la ora 07:00, venit acasa dupa ora 22:00. In timpul ramas liber, nu imi mai ramane decat sa dorm.

Dar e ok. M-am acomodat cu programul asta. Nu ma plang, mai ales pentru ca nu e ca si cum as da cu sapa sau as lucra pe santier. Dupa ce ies de la ore tot ce fac e sa pierd timpul prin oras. Asa ca ar trebui sa fiu putin ipocrit ca sa ma plang.

De cand am postat ultima oara pe blog si pana acum s-au intamplat doua evenimente destul de importante. Asa ca sa le luam cronologic.
Primul eveniment a fost "Inmormantarea Jegului", care a avut loc pe 25 ianuarie. Chiar daca am mai scris despre ea pe blog, nu am apucat sa spun ce s-a intamplat cu exactitate acolo. 
Am promovat evenimentul pe facebook cat am putut, timp de 2-3 zile, iar la attending, inainte de evenimentul propriu-zis, aveam in jur de 95 de persoane confirmate, si inca pe atatea cu "maybe". La eveniment s-au prezentat 40. Mai multe decat ma asteptam sincer. 
A fost voie buna, ne-am adunat, am stat de vorba, am cunoscut cateva persoane noi (desi ii stiam personal pe mai mult de jumatate din cei veniti), am baut o bere in cinstea Jegului, iar dupa am plecat fiecare, inapoi catre vietile noastre de zi cu zi. Nu au existat probleme, chiar daca la inceput, dupa ce ne stransesem deja vreo 15-20 de persoane, gardienii din complexul de la Leu au venit la noi, curiosi sa vada ce se intampla de ne-am adunat atatea persoane intr-o cladire abandonata (ca practic asta e acum ce a mai ramas din vechiul Jeg). 
Am facut si poze. Exista un folder cu 64 de poze pe profilul meu de facebook. Pozele astea surprind exact ce a insemnat Jegul pentru persoanele care s-au adunat in seara respectiva. Poza mea preferata ramane cea de mai jos. :)
Poza de grup. :)
Al doilea eveniment despre care vreau sa vorbesc este simularea de BAC pe care am dat-o miercurea trecuta, pe 30 mai precis, la limba romana.
Aveam de pregatit sapte opere pentru simulare. In ordine, aveam modernismul prin 3 arte poetice, "Joc secund", "Testament" si "Eu nu strivesc corola de minuni a lumii",  simbolismul, prin "Lacustra", traditionalismul, prin "Aci sosi pe vremuri", nuvela, prin "Moara cu noroc" si basmul, prin "Povestea lui Harap-Alb".
Sincer, am incercat sa le invat pe toate. M-am chinuit cat am putut. Mi-am tras la imprimanta, despre fiecare in parte, apartenenta la gen, comentarii literare, caracterizarea personajelor, comparatii intre personaje... Mai pe scurt, tot ce puteam gasi. Si am incercat sa le invat... insa nu am putut sa retin decat o singura opera, cat sa umplu macar doua pagini cu ea. "Moara cu noroc" a lui Slavici.
In ziua simularii, ma gandeam ca am o sansa de 13% sa imi pice exact ceea ce invatasem. Si nici acum nu stiu cum s-a intamplat, dar exact ceea ce mi-am invatat a picat in ziua simularii. :) Probabil prima oara cand mi se intampla asta. Sa invat o singura lectie/opera/orice/plm si exact aia sa si pice in lucrare. De nu s-ar intampla asa si la BAC... :)
Mai am doua simulari. In doua saptamani la istorie, iar prin aprilie la geografie. Acolo nu imi fac prea multe probleme. O sa le iau doar ca pe niste antrenamente utile in pregatirea BACului. :)
 Motivul pentru care mi-am gasit timp sa scriu despre cele intamplate la Jeg si la simulare, in timpul saptamanii, este pentru ca sunt muci. La propriu. Sunt racit, ma doare gatul, capul, imi curge nasul, am temeratura si tusesc incontinuu. Mai bine de atat nici ca se putea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu