vineri, 15 februarie 2013

Concert Razna & Bodark in Iron City

O sa fiu scurt si la obiect cu articolul asta.

Saptamana trecuta am ratat concertul tribut AC/DC oferit de formatia The R.O.C.K. deoarece am fost prins la majoratul bunului meu prieten Cristinel. Nu am regretat alegerea facuta pentru ca am avut o noapte pe cinste. Dar, dorind foarte mult sa merg la concert, am ramas cu un gust amar si mi-am zis ca trebuie neaparat sa mai dau si eu pe la un concert in viitorul apropiat.

Zilele astea am vazut pe facebook un event in legatura cu un nou concert Razna. Mi-am zis ca la concertul asta trebuie sa fiu neaparat prezent, asa ca de data asta nu mai fac compromisuri.

sursa: metalhead.ro
Concertul are loc in Iron City (in Centrul Vechi), in seara aceasta. Intrarea este libera, iar preturile din Iron sunt acceptabile. Pagina de event de pe facebook o aveti aici.

Razna este una dintre formatiile mele preferate de pe scena rock-ului romanesc. Mereu am fost de parere ca daca as putea alege o formatie care sa faca pasul catre main-stream, pe ei i-as alege fara sa clipesc.

Il cunosc personal pe Pablo, vocalul formatiei. Pot spune ca este un om plin de talent, insa in acelasi timp cu capul pe umeri si destul de modest. Sunt convins ca pentru a gasi ceva negativ de spus despre el, trebuie sa cauti mult si bine.

Zilele trecute baietii au scos un videoclip la melodia "Intre doua emotii". Il puteti accesa de aici, si de asemenea va voi lasa si melodia mea preferata a baietilor, "Urlet de smoala".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu